piątek, 27 listopada 2015

TAG : 7 GRZECHÓW GŁÓWNYCH

Taki tam luźny TAG, w piątkowy wieczór , który spędzam oglądając Kevina, oglądam go każdego roku i nigdy mnie nie znudzi. A wy jak spędzacie dzisiejszy wieczór? ;)
Chętnie poznam Wasze odpowiedzi na ten TAG! ;)


 CHCIWOŚĆ
 Najdroższy kosmetyk, jaki kupiłaś. Najtańszy kosmetyk, jaki posiadasz.
Najdroższe kosmetyki jakie posiadam to zdecydowanie te do makijażu, pomijając perfumy. Jednym z najdroższych jest podkład Clarins Everlasting Foundation. A jeśli chodzi o najtańszy kosmetyk jaki posiadam to są to na pewno maseczki w saszetkach np. z Ziaji.

 GNIEW
 Których kosmetyków nienawidzisz, a które uwielbiasz? Jaki kosmetyk był najtrudniejszy do zdobycia?
Nienawidzę balsamów do ciała, głównie dlatego, że nie lubię się "balsamować", nie lubię również żeli pod prysznic, które posiadają w składzie SLS - okropnie wysuszają moją skórę.
Uwielbiam balsamy do ust! Zawsze mam jakiś przy sobie, ale niestety często je gubię.
Najtrudniejszy kosmetyk do zdobycia to zdecydowanie pomadka Anastasia Beverly Hills Dusty Rose, która wciąż jest na liście kosmetycznych marzeń. :)

 OBŻARSTWO
 Jakie produkty kosmetyczne są według Ciebie najpyszniejsze?
Wydaje mi się, że balsamy pod prysznic, które pięknie pachną, nawilżają delikatnie skórę a zapach utrzymuje się na długo. ;)

LENISTWO
 Których produktów nie używasz z lenistwa?
Niestety często przez lenistwo nie nawilżam mojego ciała, zabieram ze sobą oliwkę pod prysznic aby użyć po kąpieli, ale najczęściej rezygnuje z tej czynności z lenistwa. Drugim takim kosmetykiem jest peeling - zarówno ten do ciała jak i do skóry głowy. Trzeci produkt to niestety płukanki, które są niezwykle popularne a ja jeszcze nigdy żadnej nie stosowałam...

DUMA
 Które kosmetyki dają Ci najwięcej pewności siebie?
Na pewno kosmetyki do makijażu - dobrze dobrany podkład, korektor, bronzer i tusz do rzęs, a także produkt do brwi - koniecznie! ;)

POŻĄDANIE
 Jakie atrybuty uważasz za najatrakcyjniejsze u płci przeciwnej?
Pominę to pytanie, nie widzę związku z tematem tagu. ;P

ZAZDROŚĆ
 Jakie kosmetyki najbardziej lubisz dostawać w formie prezentów?
Kosmetyki do pielęgnacji włosów. Nieważne czy jest to zwykła odżywka, czy olejek czy jakiś bardziej "luksusowy" zestaw, taki prezent zawsze mnie cieszy i trafia w mój gust! ;)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz