wtorek, 5 stycznia 2016

WŁOSOWE POSTANOWIENIA 2016

Nowy rok wiąże się u mnie z przemyśleniami i postanowieniami, wyznaczam sobie nowe cele, plany i marzenia. Chciałabym podzielić się z Wami tymi, które dotyczą włosów. Jestem jedną z tych osób, które lubią mieć wszystko zapisane i mam nadzieję, że za rok o tej porze będę mogła Wam napisać, że wszystkie moje plany zostały zrealizowane... ;) 
______________________________________________________


PIELĘGNACJA
Jak każda włosomaniaczka uwielbiam testowanie nowych produktów i choć w kategorii masek i odżywek mam kilka produktów, które się u mnie nieźle sprawdzają, mam zamiar szukać kolejnych takich perełek. Planuje przetestować różne maseczki, wciąż szukam takiej, która zapewni mi efekt wow. Planuje wdrożyć w swoją pielęgnacje naturalne metody i półprodukty.  :)


OLEJOWANIE
Jest to jedna z najważniejszych dla mnie kwestii pielęgnacyjnych. Już od jakiegoś czasu staram się olejować włosy przed każdym myciem i zamierzam kontynuować to jak najdłużej. Chce również przetestować mnóstwo olejków.


ZAPUSZCZANIE WŁOSÓW
Ostatnio zaczęłam stosować kilka produktów przyspieszających porost włosów, wszystkie te produkty mam zamiar stosować przez 3 miesiące, a później co trzy miesiące je zmieniać. Zależy mi nie tylko na przyspieszonym wzroście, ale również na zagęszczeniu włosów. Nie wyznaczam sobie docelowego miejsca długości np. do talii czy do pasa, zależy mi na tym, aby włosy były zdrowe i zdaje sobie sprawę z tego, że bardzo wolno rosną, jeśli jednak włosy urosną chociaż 2cm każdego miesiąca będę szczęśliwa!


PODCINANIE WŁOSÓW
Nie wiem jak to się stało, ale wizyty u fryzjera stały się dla mnie przyjemnością i za każdym razem nie mogę się ich doczekać. Co prawda, jest to połączone z lekką obawą o stracenie zbyt dużej ilości centymetrów, albo dziwaczną fryzurą, ale postanowiłam, że każde moje podcięcie będzie połączone z zabiegiem pielęgnacyjnym. Podcinać mam zamiar regularnie, albo jeśli włosy będą tego wymagały. Obecnie myślę, że jest to kwestia 3-4 miesięcy.


STYLIZACJA
Keratynowe prostowanie chodzi za mną od dawna, moje włosy są trudne do ułożenia, a w dodatku są nijakie. Planuje w końcu się na nie zdecydować, nie wiem jednak w której połowie roku, ale na pewno w końcu to zrobię;) Kolejną kwestią jest domowa stylizacja włosów. Nie zamierzam rezygnować z suszarki w wyjątkowych sytuacjach, ale prostownice i lokówkę odstawiam w kąt. Pod koniec roku, zbyt często poddawałam je gorącej stylizacji, dlatego teraz chce aby moje włosy odpoczęły i zregenerowały się.


BLOG
Ostatnim postanowieniem, jest regularne dodawanie postów, myślę, że jest to związane z włosami więc zalicza się do tego wpisu. Mój blog kręci się głownie wokół włosów bo mam nieco na ich punkcie bzika... ;) Niestety mam problem ze zdjęciami... Do profesjonalnego oświetlenia mi daleko, a w ciągu dnia nie mam możliwości zrobienia zdjęć... Mogłybyście mi coś doradzić? Ostatnio próbowałam zrobić zdjęcie włosów w sztucznym oświetleniu i szału nie ma... 



Jestem ciekawa Waszych postanowień, nie tylko włosowych... ;) 
Buziaki! xoxo


4 komentarze:

  1. Powodzenia! Mi zależy na tym, aby moje włosy były zdrowe i ładnie wyglądały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rowniez stawiam na odnowe wlosow, bo to przeciez podstawa, jesli wlosy nie sa zdrowe to nie beda rosly. Takze uzbrajam sie w cierpliwosc i pielegnuje je dalej. Keratynowe prosotwanie mialam robione dwa razy w zeszlym roku. Pierwszy raz efekt byl swietny i dlugo sie utrzymal. Drugi raz juz nie bylo az takiego zachwytu ale roznica byla i to spora, bo zabieg mialam robiony krotko po wpadce fryzjerki, tazke prawdopodobnie to uratowalo moje wlosy przed kompletnym wypadnieciem ;) Pozdrowka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że u nas ceny keratynowego prostowania są takie duże, nie chciałabym wyjść ze spalonymi włosami (co często się zdarza przez brak kompetencji fryzjerek), na które wydałabym tyle kasy... Dlatego szukam odpowiedniego salonu i fryzjerki i dopiero, gdy będę w 100% pewna się zdecyduje. Jednak nie po to dbam o włosy, żeby mi jakaś Pani fryzjerka zniszczyła... Ostatnio słyszałam dobre opinie kilku salonów, jednak galeria zdjęć w internecie skutecznie odstrasza...

      Usuń