wtorek, 22 grudnia 2015

ZIMOWA WISHLISTA ;)

Hej kochani, jak tam przygotowania do Świąt? ;)

Ostatnio choroba strasznie mnie rozleniwiła, ale na szczęście już czuje się dobrze. ;) W międzyczasie przygotowałam dla Was kilka postów, do których muszę jeszcze zrobić zdjęcia (w tym zdjęcia włosów, z którymi mam problem - na dworze szybko robi się ciemno a sztuczne światło przekłamuje ich stan), pisałam świąteczne menu, listę zakupów, ostatnich prezentów, pomysły na świąteczne stroje, pakowałam prezenty i tak w kółko. Uwielbiam wszystko mieć wcześniej zaplanowane, choć wiem, że różnie bywa i czasem los płata figle. Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami moją zimową wishlistą, przyznam, że z ostatniej listy nie zakupiłam tylko jednego czy dwóch produktów i dzisiejsza lista nie będzie typowo włosowa, ze względu na to, że część produktów, które od jakiegoś czasu chciałam przetestować już zamówiłam i zobaczycie je pewnie w innych postach... ;)








Planeta Organica Morze Martwe, Peelingująca maska pobudzająca wzrost włosów. 
Słyszałam o niej wiele dobrego, a jako, że ma ona pobudzać wzrost włosów, mam jeszcze większą ochotę ją wypróbować. 


Natura Siberica, Scrub do skóry głowy.
Peeling skóry głowy jest bardzo ważny, zwłaszcza gdy używa się kilku wcierek. Domowe peelingi kiepsko się u mnie spisują, więc postanowiłam poszukać gotowego produktu. ;) 

Benefit Coralista, róż do policzków.
Przyznam, że nigdy nie byłam fanką róży do policzków, mam dwa róże, które rzadko używam, ale zauważyłam, że po ich użyciu wyglądam nieco lepiej, promienniej. Nie wiem jak Wy, ale ja w kwestii makijażu jestem minimalistką i wolę jeden droższy kosmetyk, niż kilka tańszych. Długo się zastanawiałam nad popularnym Nars Orgasm, jednak jest on ciężko dostępny więc teraz marze o pięknym Benefit Coralista... ;) 




Clarins Instant Light, błyszczyk do ust.

Przyznam, że produkty do ust omijam szerokim łukiem (pomijając balsamy, bo je uwielbiam). Nigdy nie trafiłam na odpowiedni kolor i konsystencje, taki który by mi się podobał i w którym wyglądałabym dobrze. Długo szukałam czegoś w kolorze delikatnego różu, tak aby usta były jedynie muśnięte, a jednak kolor byłby delikatnie zmieniony. Ostatnio postanowiłam, że może zacznę choć delikatnie podkreślać usta błyszczykiem bo makijaż wydawał mi się niepełny. Czytałam dużo dobrego o tych produktach a opakowania Clarins są przepiękne. ;)

Philips ProCare 

Philips ProCare, lokówka automatyczna.
Od kiedy zobaczyłam ją u Natalii z bloga BlondHairCare nie mogę przestać o niej myśleć. Idealne loki w 5 minut i w dodatku robią się same... Pewnie kręciłabym włosy nie tylko sobie, ale i wszystkim koleżankom. Uwielbiam gadżety, zwłaszcza te do stylizacji włosów. Mam nadzieję. że lokówka w końcu będzie moja... ;) 


Okrągła szczotka do modelowania, z włosiem dzika.
Od jakiegoś czasu szukam okrągłej szczotki do modelowania. Chciałabym, aby była ona wykonana z naturalnego włosia, jeśli możecie polecić mi jakiś konkretny model byłabym wdzięczna. Zdarza mi się suszyć włosy i po wyciągnięciu ich na szczotce zawsze wyglądają świetnie, jednak nie udało mi się jeszcze znaleźć odpowiedniej... 


I to już cała moja zimowa lista, mam nadzieję, że tym razem uda kupić mi się wszystkie produkty + te zaległe, żałuje nieco, że Mikołajowi nie udało jej się zobaczyć, bo obudziłam się nieco za późno, ale niespodzianki są również miłe (pod warunkiem, że ktoś nas zna, osobiście nie przepadam za niespodziankami)... :)
A Wy, macie jakieś kosmetyki, gadżety, dodatki a może ubrania na oku? ;)
Lubię takie posty bo zawsze można u kogoś coś fajnego podpatrzeć! ;)

Buziaki! xoxo

4 komentarze:

  1. Ja mam ostatnio na oku naturalne kosmetyki, rosyjskie. Już pare razy zabierałam się, żeby je zamówić, a dziś widziałam je w sklepie! Na pewno tam wpadne po świętach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie zobaczę czy się u Ciebie sprawdzą, zazdroszczę, że masz je u siebie stacjonarnie, sama nie przepadam za zakupami w internecie i zawsze to odwlekam ;)

      Usuń
  2. Great web site you've got here.. It's hard to find quality
    writing like yours nowadays. I seriously appreciate people like you!

    Take care!!

    Also visit my web blog - clash of clans hack

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej, ja mam na oku szczotke jonizujaca ( a to dzieki Natalii z blondhaircare), oraz produkty z Redken Extreme oraz Keraste. To z wlosowych zyczen, choc przyznam, ze ta okragla szczotka rowniez by sie przydala ;)

    OdpowiedzUsuń