poniedziałek, 25 stycznia 2016

WŁOSOWY KRYZYS


Wiem, wiem miało być więcej postów i nawet kilka przygotowałam, ale niestety... Moje włosy od jakiegoś czasu wypadały jak szalone. Po ostatnim podcięciu były nawet w miarę gęste i pewnie wszystko zawdzięczałam pozbyciu się przerzedzonych końców. Coraz więcej włosów zaczynało pokazywać się pod prysznicem, na szczotce a ja próbowałam to zahamować wcierkami, herbatkami, olejkami i nic! Wiem, że przy niedoczynności tarczycy wypadanie włosów to norma, ale miałam nadzieję, że z czasem wypadających włosów będzie coraz mniej...



WYPADANIE WŁOSÓW, ZMORA WIELU KOBIET... 
Wiedziałam, że włosów jest coraz mniej, czułam to przy robieniu warkoczy, przy czesaniu a nawet myciu, ale nie spodziewałam się, że po wyprostowaniu włosów (okazjonalnie, jedyny raz w styczniu) i zrobieniu zdjęcia zobaczę taki efekt...  
Jestem załamana! Która z nas nie marzy o gęstych włosach? Włosy są w coraz lepszej kondycji są miękkie, błyszczące wydają się być coraz zdrowsze jednak jak widzę te przerzedzone końce... Nawet  są one  zdrowe, a kwestia podcięcia to 1-2 cm max.
Ostatnio weszłam do salonu i chciałam obciąć włosy, jednak usłyszałam, że nie ma miejsc i tylko to uchroniło mnie przed tą decyzją. 
Nie wiem co mam robić, znowu obetnę i za chwilę zobaczę to samo? A moje zapuszczanie i pielęgnacja to syzyfowe prace, stracone pieniądze i czas? Może długie włosy nie są dla mnie? Ale krótsze w ogóle do mnie nie pasują. 
Chyba wolałabym, żeby był to efekt spalonych włosów lokówką, prostownicą czy czymkolwiek, ale one są zdrowe... 

Pomijam jakość zdjęcia, kolor włosów jaki wyszedł itp.



W najbliższym czasie wybiorę się na pewno do lekarza, zrobię wyniki, badania. 

Nie wiem co mam zrobić z włosami, może Wy mi coś doradzicie? 


19 komentarzy:

  1. Witaj. wiele osób na wypadanie poleca kozieradkę lub Jantar. U mnie najlepiej sprawdza się olejek Sesa lub olej rycynowy =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Stosuje obecnie dwie wcierki, na dniach pojawi się post o moim zapuszczaniu i zagęszczaniu włosów. Olejek rycynowy stosowałam kiedyś gdy cierpiałam na sezonowe wypadanie włosów i pamiętam, że nie widziałam zaskakujących efektów - jedynie przyciemnił mi włosy u nasady. Chyba czas zamówić Sese, słyszałam o niej wiele dobrego, ale jeszcze nigdy nie używałam. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Kolor masz przepiękny ;-) a co do wypadania takze mam ten problem...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje,choć przyznam, że kolor trochę przekłamany... ;) Twoje włosy wyglądają świetnie a moje zamieniają się w mysi ogonek...

      Usuń
    2. Nie wierzę! Są cudne ;-) ;-) ;-)

      Usuń
  3. Hej, twoje wlosy wcale nie wygladaja zle, wrecz przeciwnie sa lsniace i takie dlugie..ahh piekne. Konce moze troszke rzadsze niz gora, ale moim zdaniem trudno to zauwazyc. Ja polecam Jantar, nie obciaza wlosow i moza pryskac sobie w ciagu dnia, kiedy wlosy wyczuwamy, ze potrzebuja troszke 'lift me up' :) Kolorek masz bardzo ladny, naturalny?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje kochana, włosy są w dobrej kondycji o dziwo i jestem z nich naprawdę zadowolona, jednak te końce... Mysi ogonek, a po związaniu to już całkiem...
      Kolor naturalny, ale przekłamany ;) bardziej "mój" widać na zdjęciu w poście o dwóch latach pielęgnacji (na zdjęciu zaraz po podcięciu) . Na dniach postaram się dodać zdjęcie w naturalnym świetle;) wtedy był już wieczór a mi zależało na zdjęciu wyprostowanych włosów - robię to tylko okazjonalnie i nie wiem kiedy znowu miałabym okazje zrobić zdjęcie w prostych włosach ;)

      Usuń
  4. kochana wiem jak bardzo jest Ci ciężko, sama zmagam się z cienkimi włosami, niestety geny...moje mają niecałe 6 cm obwodu kucyka i wiele razy miałam kryzys i chciałam rzucić tym w cholerę bo tyle czasu i pieniędzy w nie pakuje a one nadal liche... i jedyne co mogę Ci zaoferować to wsparcie, w chwili kryzysu pisz śmiało wlososfera@gmail.com chętnie powymieniam się wskazówkami i ponarzekam razem z Tobą :) Trzymaj się cieplutko i myśl pozytywnie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteś kochana! Nie spodziewałam się aż tak pozytywnego odbioru! ;)

      Usuń
  5. Mi pomógł Cynek SR i wit. B6 - spróbuj, zaszkodzić nie zaszkodzi, a może pomoże ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dla mnie, Twoje włosy wyglądają pięknie! Lśnią, są gładkie i mają niezwykły kolor.

    Moje wypadają jak nie powiem co... już mi ręce opadły... ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje! Przyznam, że dopiero teraz po ponad dwóch latach pielęgnacji widzę pierwsze efekty... Choć często zdarzają się dni kiedy włosy są suche, ale już takie są z natury i pewnie tego nie przeskoczę... ;)

      Usuń
  7. Włosy wyglądają na zdrowe i kolorek cudny;) Mi na wypadanie pomaga picie siemienia lnianego, co prawda piję je narazie ok 2 tyg, ale już widzę efekty. Może i Ty się skusisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam niedawno pić siemię lniane, niestety nie jestem systematyczna...
      Dziękuje za miłe słowa!;)

      Usuń
  8. Wygladają ślicznie. Moje ostatnio też lecą

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja pokonałam nadmierne wypadanie włosów płucząc je w naparzez z pokrzywy

    OdpowiedzUsuń