wtorek, 1 marca 2016

6 GADŻETÓW DO WŁOSÓW, KTÓRYCH WCIĄŻ NIE MAM

Jeśli zaczynamy dbać o włosy wszędzie spotykamy się z niezbędnymi akcesoriami, które powinnyśmy mieć. Wymieniamy zwykłą szczotkę na Tangle Teezer, gumeczki na te bez metalowych elementów a poszewkę od poduszki na satynową. Mimo tego, że dbam o włosy od dawna to wciąż nie mam kilku gadżetów 'włosomaniaczek'. Czego mi brakuje? A może Wy coś mi polecicie? ;)



www.khaja.pl



SZCZOTKA Z WŁOSIA DZIKA
 Przyznam, że bardzo lubię mój Tangle Teezer i planuje zakup kompaktowej wersji do torebki, jednak czytałam wiele dobrego o szczotce z włosia dzika. Taka szczotka ma swoje wady i zalety. Jest delikatna dla włosów, nie łamie ich i nie wyrywa. Jest to idealna szczotka dla dziewczyn z cienkimi włosami, może ona nawet zwiększyć objętość a codzienne czesanie będzie przebiegało łatwo i przyjemnie. Szczotka może być świetną alternatywą dla osób, które nie polubiły się z Tangle Teezerem. Niestety, jeśli natura obdarzyła Was grubymi, gęstymi włosami może ona nie poradzić sobie z rozczesywaniem. Szczotka może również puszyć porowate włosy - co mnie osobiście zniechęca do jej zakupu, ale przyznam, że jestem ciekawa jak spisałaby się na moich włosach. 

www.aliexpress.com


TURBAN 
 Nie jestem fanką zwijania mokrych włosów w turban, ale taki gadżet może być pomocny podczas odżywiania włosów. Założony na foliowy czepek utrzyma włosy w cieple przez co odżywka, czy maska szybciej wnikną, a efekty będą lepsze. Taki turban jest też na pewno lżejszy przez co bardziej komfortowy w noszeniu. Szukam takiego, który wyglądałby również przyjemnie dla oka! ;) 


www.hairstore.pl


OKRĄGŁA SZCZOTKA DO MODELOWANIA
 Modelowanie na okrągłej szczotce jest świetną alternatywą dla prostowania włosów. Która z nas nie lubi swoich włosów po wyjściu od fryzjera? Ja moimi jestem zawsze zachwycona, włosy wyglądają tak jak powinny. Wygładzone, uniesione i proste. Czego chcieć więcej? Fajną opcją jest również suszarko-lokówka, która jest łatwiejsza w obsłudze. Jednak sama od niedawna mam świetną suszarkę i póki co nie planuje zakupu nowego sprzętu. Pamiętajmy, że należy wybrać odpowiedni rozmiar takiej szczotki w zależności od długości i gęstości włosów. 

www.haistore.pl


NOŻYCZKI FRYZJERSKIE
 Profesjonalne nożyczki fryzjerskie, to coś o czym marzę od dawna. Cięcie porządnymi, ostrymi nożyczkami pozwoli nam się cieszyć zdrowymi końcami na dłużej. Póki co włosy podcinam u fryzjera, ale zdarza się, że nożyczki nie są odpowiednio ostre. Mając własne nie tylko możemy samodzielnie podcinać włosy w domu, ale również możemy je zabrać ze sobą do salonu i poprosić o ścięcie nimi. 

www.bopshop.pl


GRZEBIEŃ Z SZEROKO ROZSTAWIONYMI ZĘBAMI
 Taki grzebień nie tylko wspaniale rozczesuje włosy, ale również jest idealny do przeczesania włosów po nałożeniu odżywki/maski, aby ją równomiernie rozprowadzić.  Jest też świetny, jeśli rozczesujemy włosy mokre. Miałam już dwa takie grzebienie, jeden był drewniany, drugi plastikowy. Przyznam, że drewniany dużo lepiej się u mnie spisywał, niestety jeden z nich zostawiłam przez przypadek na wakacjach, a drugi pogryzł mój pies. 

www.godstoys.pl


MASAŻER DO SKÓRY GŁOWY
 Nawet nie wiecie od jak dawna szukam tego sprzętu! Czytałam o nim wiele dobrego. Ma on poprawiać ukrwienie głowy, stymulować cebulki włosa i wpływać pozytywnie na kuracje wzmacniającą, a także hamować wypadanie. Podczas masażu uwalniają się endorfiny i jest on niezwykle przyjemny. Czytałam, że może on również pozytywnie wpłynąć na bóle głowy. Szukam go od dawna i chyba w końcu będę musiała zamówić  on-line. Może któraś z Was wie, gdzie można dostać ten masażer stacjonarnie? ;) 


Jestem ciekawa, jakie akcesoria macie, a które uważacie za zbędne? ;) I czy któraś z Was jest taką gadżeciarą, że  posiada je wszystkie? ;) 


14 komentarzy:

  1. Nie mam turbana i grzebienia z szeroko rozstawionymi zębami. Turban zastępuję ręcznikiem, a grzebień jest dla mnie zbędny. Świetnie radzę sobie przy pomocy szczotek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej przydalyby sie profesjonalne nozyczki bo sama sobie podcinam włosy ;-) ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja moge sie pochwalic, ze posiadam sporo gadzetow z twojej listy. Szczotke z wlosia dzika mam, jednak zauwazylam ze niestety ale puszy moje porowate wlosy, przez co przeszlam na paddle brush, ktorej uzywam na codzien jak i do wczesywania odzywki. Paddle brush sprawdza sie znacznie lepiej we wczesywaniu niz grzebien wyzej wspomniany ;) Turbanik mam, taki zwykly bialy, choc staram sie nie trzymac wlosow zbyt dlugo pod nim, ale zdecydowanie jest lepszy od zwyklych recznikow, ktore kiedys uzywalam :O Suszarko-lokowke jest mi latwiej uzywac, niz suszarke i szczotke, jakos moje rece nie wspolpracuje ze soba na tyle dobrze, zebym mogla sobie z tymi oba przedmiotami poradzic ;) Ja rowniez obcinam koncowki u fryzjera, dwie lewe rece nie pozwalaja mi samej tego robic. Pozdrawiam serdecznie, swietny post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to niezła z Ciebie gadżeciara! ;)

      Usuń
    2. Oj tak, co tylko zobacza moje oczy to zaraz tego pragna, ale musze sie trzymac na wodzy z tymi gadzetami, bo zaboli to moja kieszen ;)

      Usuń
  4. Ja mam szczotkę okrągłą, ale i tak słabo mi idzie modelowanie włosów no i masażer, fajna sprawa;) Też mi się marzy szczotka z włosia dzika;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego wciąż odkładam zakup okrągłej szczotki - z moimi lewymi rękami do tych spraw... Umiem zrobić warkocz dobierany na środku, albo po lewej stronie - z prawej nie ma szans! Obawiam się jak to będzie... ;)

      Usuń
  5. Z tej listy brakuje mi szczotki do modelowania ale dlatego że nie modeluje włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Twojej listy mam tylko szczotkę do modelowania, ale mało kiedy jej używam :) Ale za to marzy mi się szczotka z dzika, chyba będę musiała się na nią skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Posiadam szczotke z włosia i ja bardzo lubię aaczkolwiek po pozyczeniu koleżankom, pytaja zawsze "czy ta szczotka cos czesze" bo jest strasznie delikatna, więc często pewnie dobrze nie rozczesuje. A o tej okrągłej szczotce marzę i poluję jak każda wlosomaniaczka :)
    Zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  8. Masażer kiedyś miałam, bo był dodawany do skrzypovity. Uwielbiałam to uczucie !:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam tylko nożyczki :p kusi mnie szczotka z włosów dzika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takze nie posiadam żadnej z tych rzeczy ale brakuje mi tylko dobrych fryzjerskich nozyczek ! :-)

    OdpowiedzUsuń