niedziela, 12 października 2014

MAC Pro Longwear Concealer

Pamiętam jak jeszcze kilka lat temu używałam jednego produktu na twarz - podkładu.
Nakładałam go na całą buzię również pod oczy i powieki. Mimo braku dużych cieni często wyglądałam na zmęczoną. Zaczęłam się interesować korektorami i był to przełom w moim makijażu.
Buzia zaczęła wyglądać na zdrową i wypoczętą. 
Korektory drogeryjne nie spełniały moich oczekiwań  kiepsko wyglądały, albo szybko znikały.
Postanowiłam przetestować idealny MAC Pro Longwear Concealer i to był strzał w 10! :)



Opakowanie
Jest ładne, niestety wykonane z cieniutkiego szkła i podejrzewam, że nie przeżyłoby najmniejszego upadku.
Kolejnym minusem jest pompka, przez którą wydostaje się zbyt wiele produktu.
Po kilku tygodniach nauczyłam się dozować produkt i wychodziła wystarczająca ilość, niestety wiem, że często sprawia problem innym osobom więc polecam kupienie sobie małego pojemniczka (takiego w którym często dostajemy próbki, widziałam ostatnio w Rossmannie - małe, okrągłe, plastikowe zakręcane)
i wyciśnięcia sobie tam produkt wtedy nie będzie się marnował. :)

Działanie
Idealny produkt pod oczy, kryje nawet duże cienie. Nałożony cieńką warstwą nie zbiera się w załamaniach.
Nie ściera się, przypudrowany znika dopiero przy demakijażu. :)
Nie powoduje wysuszenia skóry. Nie ciemnieje na skórze w ciągu dnia. 
Gdyby był to produkt tylko pod oczy to zostałby moim ulubieńcem, ale niestety chciałam go jeszcze używać do zakrywania niedoskonałości i z tym sobie kompletnie nie radzi. 
Każde większe zaczerwienienie przebija i brzydko to wygląda.

Konsystencja/Wydajność
Korektor jest całkiem gęsty. Używałam go od stycznia tego roku i to co pozostało widać na zdjęciach.
Producent zaleca używanie produktu przez 6 miesięcy od otwarcia i bardzo ciężko jest go zużyć przez ten czas. Produkt jest bardzo wydajny, nawet jeśli wyciska się go zbyt wiele.
Niestety mój ściemniał-zrobił się pomarańczowy (posiadam odcień NC20)
Chyba zwyczajnie się zepsuł po tych 9 miesiącach.

Dostępność/Cena
Korektor możemy kupić stacjonarnie w drogeriach MAC jak i również w niekrórych Douglasach a także on-line. Cena 77zł za 9ml.
Uważam, że produkt jest warty tej ceny.

Osobiście do tego poduktu jeszcze na pewno wrócę choć w nieco jaśniejszym odcieniu.
Planuje jeszcze zakup innego korektora który poradzi sobie idealnie z niedoskonałościami.
Polecam go pod oczy wszystkim osobom z mniejszymi lub większymi cienami. Myślę, że wypielęgnowana skóra pod oczami nie stanie się od tego produktu wysuszona, duży wybór kolorów również zachęca.

A Wy jakie korektory polecacie? :)

1 komentarz:

  1. Slyszalam wiele dobrego o kosmetykach MAC, jednak sama ich jeszcze nie probowalam. Nie nosze podkladow, ale korektory owszem. Mnie podpasowal Shiseido Sheer Eye Corrector, jednak po jakims czasie korektor wysechl. Ale pokrywal ladnie i nawet rozswietlal. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń